Media, Biznes Kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations (New Trajectories of Advertising and Public Relations), red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015.
Słowo od redakcji
Łosiewicz M., Ryłko-Kurpiewska A., W dialogu z konsumentem. Nowe oblicza komunikacji marketingowej. Wprowadzenie, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 25-36.
Część 1.
Media, reklama, public relations
Maruszak P., Dziennikarstwo kontra public relations – synonimy czy antonimy?, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 37-60.
Iwanowska M., Czy miasta potrafią mówić? Gdańsk, Sopot i Gdynia w sieci social media, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 61-80.
Orlicki M., Struk O., Tylko sport czy już biznes? Promocja koszykarskiej ligi NBA w mediach, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 81-100.
Szeligowska M., Pasywnym odbiorcom mówimy „nie!”. O przemianie monologu reklamowego w dialog z konsumentem w obrębie starych mediów,[w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 101-118.
Ropel D., Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 119-132.
Wittstock A., Wpływ archetypów na perswazyjność przekazów reklamowych, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 133-154.
Dobrońska K., Język na billboardy – poprawność wypowiedzi jako temat kampanii społecznej, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 155-172.
Kurek M., Grywalizacja – zagraj, zanim doświadczysz, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 173-180.
Żukowska A., Wizerunek dziecka w reklamie społecznej, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 181-200.
Część 2.
Media i komunikacja publiczna
Pawłowska A., Nowa mitologia. Bogowie i śmiertelnicy w wirtualnej rzeczywistości portali plotkarskich, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 201-220.
Zamorska A., Kobiecość języka w mediach, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 221-236.
Piotrowska-Mastalerz A., M.O.D.A – Media Odnajdą Ducha Awangardy. Jaki wpływ mają blogi na dzisiejszą modę?, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 237-250.
Mudra I., Mowa jak zasób marketingu w prasie, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 251-262.
Remisiewicz Ł., Medialne oblicza Adama „Nergala” Darskiego, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 263-276.
Orłowska M., Kreowanie wizerunku jako technika perswazyjna na przykładzie Moniki Olejnik, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 277-292.
Starczewska M. W., Analiza językowa przemówień Slobodana Miloszewicia pod kątem perswazyjności, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 293.