Publikacja 2015/3

Media, Biznes Kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations (New Trajectories of Advertising and Public Relations), red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015.

Słowo od redakcji

Łosiewicz M., Ryłko-Kurpiewska A., W dialogu z konsumentem. Nowe oblicza komunikacji marketingowej. Wprowadzenie, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 25-36.

Część 1.

Media, reklama, public relations

Maruszak P., Dziennikarstwo kontra public relations – synonimy czy antonimy?, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 37-60.

Iwanowska M., Czy miasta potrafią mówić? Gdańsk, Sopot i Gdynia w sieci social media, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 61-80.

Orlicki M., Struk O., Tylko sport czy już biznes? Promocja koszykarskiej ligi NBA w mediach, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 81-100.

Szeligowska M., Pasywnym odbiorcom mówimy „nie!”. O przemianie monologu reklamowego w dialog z konsumentem w obrębie starych mediów,[w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 101-118.

Ropel D., Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 119-132.

Wittstock A., Wpływ archetypów na perswazyjność przekazów reklamowych, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 133-154.

Dobrońska K., Język na billboardy – poprawność wypowiedzi jako temat kampanii społecznej, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 155-172.

Kurek M., Grywalizacja – zagraj, zanim doświadczysz, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 173-180.

Żukowska A., Wizerunek dziecka w reklamie społecznej, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 181-200.

Część 2.

Media i komunikacja publiczna

Pawłowska A., Nowa mitologia. Bogowie i śmiertelnicy w wirtualnej rzeczywistości portali plotkarskich, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 201-220.

Zamorska A., Kobiecość języka w mediach, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 221-236.

Piotrowska-Mastalerz A., M.O.D.A – Media Odnajdą Ducha Awangardy. Jaki wpływ mają blogi na dzisiejszą modę?, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 237-250.

Mudra I., Mowa jak zasób marketingu w prasie, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 251-262.

Remisiewicz Ł., Medialne oblicza Adama „Nergala” Darskiego, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 263-276.

Orłowska M., Kreowanie wizerunku jako technika perswazyjna na przykładzie Moniki Olejnik, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 277-292.

Starczewska M. W., Analiza językowa przemówień Slobodana Miloszewicia pod kątem perswazyjności, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Nowe trajektorie reklamy i public relations, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2015, s. 293.