Media, Biznes Kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów (Old media, modern media), red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016.
Słowo od redakcji
Łosiewicz M., Ryłko-Kurpiewska A., Wielowymiarowość współczesnej komunikacji w mediach, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 25-36.
Część 1.
Komunikowanie słowem i obrazem
Maćkiewicz J., Słowa a obraz w publicystyce na przykładzie „Polityki”, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 37-56.
Białek-Szwed O., Wyrazy modne oraz mody leksykalne we współczesnej komunikacji medialnej, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016 , s. 57-72.
Mazurek M., Macierzyństwo on-line – dyskurs o macierzyństwie w sieci na przykładzie wybranych blogów, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 73-96.
Aszyk K., Kreatywne wykorzystanie środków wyrazu w fotografii na przykładzie twórczości Tomka Sikory, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 97-118.
Część 2.
Media i marketing
Lisowska-Magdziarz M., Kultura daru kontra logika rynku . Kreatywny fandom jako zbiorowość producentów i prosumentów, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 119-140.
Kreft J., Niepowodzenia korporacji starych mediów w cyfrowym środowisku, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 141-158.
Kuczamer-Kłopotowska S., Fanpage jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej organizacji społecznych, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 159-176.
Kalinowska-Żeleźnik A., Nowe media w event marketingu, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 177-194.
Jupowicz-Ginalska A., Event środków przekazu jako narzędzie promocji przedsiębiorstw medialnych – opis zjawiska, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 195-234.
Smól J., Metody autopromocji prasy opiniotwórczej na przykładzie tygodnika „Polityka”, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 235-256.
Boczkowska M., Maski nakładane w cyberprzestrzeni, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 257-278.
Część 3.
Reklama i PR
Adamus-Matuszyńska A., Komunikowanie się miasta w przestrzeni publicznej. Rola i znaczenie filmu fabularnego w działalności public relations jednostki samorządu terytorialnego, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 279-306.
Lusińska A., Wizerunek firm budujących i użytkujących parki wiatrowe na polskim rynku w mediach regionalnych na przykładzie Eco-Wind Construction S.A., [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 307-328.
Przybysz Ł. Dekadencja etyki polskiego public relations. Na przykładzie przetargu Kompanii Piwowarskiej, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 329-354.
Szumała D., Reklama – w tym reklama porównawcza – jako czyn nieuczciwej konkurencji w świetle ustawodawstwa i orzecznictwa, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 1. W kręgu starych i nowych mediów, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 355.