Media, Biznes Kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje (Media realities. Forms, problems, aspirations), red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016.
Słowo od redakcji
Łosiewicz M., Ryłko-Kurpiewska A., Różnorodne wymiary mediów w badaniach studentów i doktorantów, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 25-38.
Część 1.
Medialne konstruowanie rzeczywistości
Sanakiewicz M., Medialność i performatywność, czyli telewizja codzienności, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 39-56.
Ochnio J., Czy zdjęcie jest wypowiedzią performatywną? Analiza funkcjonowania fotografii na portalach społecznościowych, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 57-74.
Ciszewska K., Rzeczywistość reklamowa – konstrukt fotografii mody, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 75-94.
Żukowska A., Relacje słowa i obrazu w plakacie społecznym na przykładzie piętnastu lat konkursu Galeria Plakatu AMS na tle współczesnej kultury wizualnej w Polsce, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 95-112.
Kuśmierz N., Kreowanie bohatera w komiksie na podstawie „Kolorowych zeszytów” o Kapitanie Żbiku, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 113-132.
Pędzich P., „Kokoart”- odmiana webkomiksu. Pomiędzy współczesnym a tradycyjnym ujęciem komiksu, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 133-168.
Część 2.
Komunikacja w dobie przemian technologicznych
Iwanowska M., Zrozumieć media (społecznościowe). Perspektywa psychologiczna, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 169-186.
Dobkowski-Ryłko D., Wykorzystanie modeli Wattsa-Strogatza i Kleinberga do analizy sieci społecznych, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 187-204.
Część 3.
Dziennikarstwo i świat mediów
Cybulska P., Publicysta religijny. Możliwości i wyzwania na przykładzie felietonów blogowych Szymona Hołowni i Adama Szostkiewicza, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 205-230.
Kokoszczyńska M., Wizerunek Anny Grodzkiej na łamach tygodników opinii na przykładzie „Gościa Niedzielnego” i „Polityki”, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 231-248.
Kurek A., Bierność polityczna studentów Uniwersytetu Gdańskiego podczas wyborów prezydenckich 2015, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 249-260.
Neumann M., Wojna w Afganistanie – reportaż dziennikarski kontra literatura faktu w ujęciu teorii postkolonialnej, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 261-274.
Kurek M., STORYTELLING – Chodź, opowiem Ci bajeczkę, [w:] Media, biznes, kultura. Tom 3. Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje, red. M. Łosiewicz, A. Ryłko-Kurpiewska, Novae Res-TrueSign, Gdynia-Kinvara Co. Galway 2016, s. 275-290.