Zasady redakcyjne​

Objętość tekstu: 10-12 stron
Format: Microsoft® Word 97-2003 (.doc) lub Microsoft® Word 2007 (.docx)
Czcionka podstawowa: Times New Roman CE (12 p)
Interlinia: 1,5 ; wyjustowanie
Marginesy: 2,5 cm

Układ tekstu

– autor, stopień naukowy, afiliacja (12 p)

– tytuł w języku polskim i angielskim (pogrubiony, 14 p)

– słowa klucze (5) w języku polskim i angielskim (10 p)

– streszczenie w języku polskim i angielskim (10 p)

– podział tekstu (wstęp, podrozdziały, podsumowanie)

– przypisy tradycyjne u dołu strony zgodnie z zamieszczonym poniżej wzorem

– bibliografia z uwzględnieniem aktualnej literatury przedmiotu  – układ alfabetyczny (10 p)

Tabele, wykresy, rysunki, fotografie

– numeracja ciągła w obrębie tekstu, osobna dla wykresów, rysunków i fotografii

– tytuły tabel nad obiektem (12 p)

– tytuły wykresów, rysunków i fotografii pod obiektem (10 p)

– rysunki w postaci grafiki rastrowej (BMP, JPG, TIFF) powinny być wykonane w rozdzielczości minimum 600 dpi, a fotografie kontrastowe i ostre; preferowana jest grafika wektorowa

Bibliografia

Książki

Monografie polskie

Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005.

Monografie tłumaczone

McCombs M., Ustanawianie agendy. Media masowe i opinia publiczna, tłum. B. Radwan, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2008.

Rozdziały w pracy pod redakcją

Chojka J., Moda i historia. Notatki o teatrzyku Bim-Bom, [w:] Zbigniew Cybulski. Aktor XX wieku, red. J. Ciechowicz, T. Szczepański, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1997.

Artykuły w czasopiśmie

Hołda J., Found footage film. Wybrane zagadnienia prawne, „Monitor Prawniczy” 2007, nr 4, s. 221-224.

Źródła internetowe

Tobolska K., Radiowy złoty środek, https://www.przewodnik-katolicki.pl/Archiwum/2010/Przewodnik-Katolicki-12-2010/Wiara-i-Kosciol/Radiowy-zloty-srodek (dostęp: 07.07.2018).

Przypisy

Książki

Monografie polskie

D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005, s. 45.

Monografie tłumaczone

M. McCombs, Ustanawianie agendy. Media masowe i opinia publiczna, tłum. B. Radwan, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2008, s. 113.

Rozdziały w pracy pod redakcją

J. Chojka, Moda i historia. Notatki o teatrzyku Bim-Bom, [w:] Zbigniew Cybulski. Aktor XX wieku, red. J. Ciechowicz, T. Szczepański, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1997, s. 24-25.

Artykuły w czasopiśmie

J. Hołda, Found footage film. Wybrane zagadnienia prawne, „Monitor Prawniczy” 2007, nr 4, s. 221.

Źródła internetowe

K. Tobolska, Radiowy złoty środek, https://www.przewodnik-katolicki.pl/Archiwum/2010/Przewodnik-Katolicki-12-2010/Wiara-i-Kosciol/Radiowy-zloty-srodek (dostęp: 07.07.2018).